Ha testünk átalakítása a cél, akkor a legjobb eszköz a kezünkben a súlyzós edzés. Ezt azonban érdemes lehet kiegészíteni valamilyen kardióval.

A kardió edzés nagyon egyszerűen olyan edzés, aminek során a szervezet megnövekedett pulzus és oxigénhasználat mellett végez valamilyen fizikai tevékenységet. Ilyen a futás, az úszás, kerékpározás, és általában véve az úgynevezett állóképességi sportok.

Rengeteg pozitív hatása van a szervezetre:

  • jobb vérellátás
  • fejlettebb érhálózat
  • hatékonyabb szívműködés
  • több kalóriát égetünk el
  • jobb általános fizikai állapot
  • csökken a zsírraktározás

Kétféle végletbe szoktak esni az kardio edzések végzésekor. Vagy lassan és monoton módon végzik, hogy az energiaraktárak ne ürüljenek ki teljesen, vagy gyorsan és keményen, azzal a “mindhalálig küzdünk” hozzáállással.

Szakember segítségével érdemes kiszámítani azt a pulzus tartomány zónát, amire a céljaink elérése érdekében szükségünk van. Hiszen teljesen más pulzusszámmal kell végezni a kardio edzést ha zsírt szeretnénk égetni, vagy ha állóképességet szeretnénk javítani.

Foglalj egy időpontot nálunk

és kezdd el még ma, hisz nincs mire várnod tovább!